יום ראשון, 30 באוקטובר 2011

שבוע הקוקטיילים של פורטלנד

אם לעבוד בבר זה המקצוע שלכם, אבל גם האהבה והתשוקה שלכם, אתם חייבים לעצמכם ביקור בשבוע הקוקטיילים של פורטלנד - מפגש העלית של הברמנים המובילים בעולם שנערך פעם בשנה לקראת סוף אוקטובר, שהוא בפני עצמו חודש עמוס באלכוהול ופסטיבלים ברחבי העולם (אוקטוברפסט מישהו?).


בהקשר הזה חשוב להבין: בעשור האחרון מקצוע הברמנים הפך להיות משלח יד מקובל בארצות הברית, כזה שמאפשר לבוחרים בו לנהל קריירה ארוכת שנים ומכובדת מאחורי הבר, כולל שכר ותנאים נאים. יתרה מזאת, בעולם של הברמנים, יש כאלה שכבר הופכים להיות סלבריטאים בתחומם, כאלה שהמועדונים המובילים נאבקים על השירותים שלהם ומוכנים לשלם להם שכר נדיב במיוחד. אז אחרי שסיימנו עם הנקודה הזו, אפשר לחזור לשבוע הקוקטיילים של פורטלנד שאירח את הברמנים וברמניות המובילים בעולם לשלושה ימים של סמינרים - ובעיקר מסיבות וים של אלכוהול.

פורטלנד היא לא העיר היחידה שעורכת פסטיבלים כאלה שמיועדים לברמנים בלבד, האמת היא שזה אפילו אירוע קטן יחסית (לאתר הפסטיבל לחצו כאן) לאחיו הגדולים והפופולאריים יותר, ביניהם אפשר לציין את מנהטן קוקטייל קלאסיק - פסטיבל שנערך מדי שנה בחודש מאי ומיועד לא רק לברמנים, אלא גם לבעלי ברים, בעלי מבשלות, יצרני אלכוהול וגם סתם שתיינים שמעוניינים להתחכך עם אחרים כמוהם ולשתות אלכוהול איכותי (קישור), והעובדה שהוא נערך במנהטן בוודאי מוסיפה לא כמה נקודות זכות.

ויש כמובן את גולת הכותרת בפסטיבלי האלכוהול והברמנים, שנקרא בתרגום חופשי "מעשיות הקוקטייל" או Tales of The Cocktail שנערך מדי שנה בעיר המקסימה ניו אורלינס ומושך אליו את מיטב הברמנים והיצרנים בתחום הקוקטיילים בפרט והאלכוהול בכלל, כולל הופעות של שפים נחשבים ומופעי מוזיקה ואומנות מובילים. בקיצור, תיהנו (קישור)