יום שלישי, 12 באוקטובר 2010

קורס ברמנים משתלם

אנחנו בזמן אמיתי רואים בהעברת קורסי ברמנים איכותיים את הייעוד שלנו בחיים כבר למעלה מ-20 שנה. במשך השנים פתחנו אלפי קורסים, הכשרנו אלפים רבים של ברמנים בישראל, חלקם ניצבים היום בחזית התעשיית בישראל ומסתכלים בנוסטלגיה לקורס ההוא שהתחיל הכל: קורס ברמנים של זמן אמיתי.

אז מה כל כך מיוחד בקורס ברמנים? הכל מתחיל באווירה. בית הספר מספק אווירה חברית, וכמובן שאלכוהול בשיעורים לא מזיק והרבה חברויות ומערכות יחסים מתחילות בזמן הלימודים בקורס. מעבר אווירה החופשית בלימודים, יש בילויים משותפים אחרי השיעורים וכמובן שבסיום הקורס רוב הבוגרים מתחילים לעבוד במקומות נחשבים וממשיכים לבלות עם החברים איתם למדו.

מעבר ללימודים עצמם, הידע המקצועי שרוכשים בקורס מלווה את הבוגרים לכל החיים, ומשום כך הוא משתלם כל כך. אף לא מזיק לדעת איך להכין קוקטייל מוחיטו והיכולת להרשים את הנוכחים עם תרגילי פליירינג אף פעם לא נמאסת. מיטיבי הלכת שבין בוגרי הקורס, אלה שבוחרים באלכוהול כמקצוע לחיים, יכולים לבחור כל מיני אפשרויות שעד לפני שנים ספורות לא היו פתוחות בפני הישראלי המצוי: החל ממלצר יין מקצועי - סומלייה, עבור דרך ייננים, יצרני בירות בוטיק, ערק אסלי מתוצרת ביתית ועד בעלי ברים ויבואני משקאות.

לא כולם מתחילים את הקריירה המקצועית שלהם עם קורס ברמנים, אבל ברור שזאת התחלה לא רעה ונקודת פתיחה מצויינת לחיים.