יום שני, 17 במאי 2010

אין לי מה לכתוב

התיישבתי כדי לכתוב את הטור הבא שלי. אבל וואלה, לא מצאתי על מה.. לא שתמיד זה בא בקלות, אבל בדר"כ למצוא רעיון זה תהליך די מהיר, חושבים על משהו ומשם זה זורם לכל כיוון, אבל הפעם כלום. גורנישט. אני ריקה. התחלתי לשרבט כל מיני רעיונות אבל כלום לא שבה אותי. קצת לפני שהרגשתי שאני והספה הופכות לגוש אחד חשבתי כי אולי לשם שינוי אקדיש טור ספציפי לזמן אמיתי, מכיוון שתוכנם של רוב הטורים שלי נוגעים לעולם האלכוהול במקרו, הגיע הזמן שאתמקד בנחלתי האהובה. חשבתי למשל לכתוב על כל מיני דברים מעניינים מהשיעור לדוג' שלפתע בוקע עשן מאחד התלמידים ואז רואים כי הוא בעצם עסוק בפיסול של חילזון או פרפר בטכניקה גאונית שמשלבת מצית וסטירר. ישנן יצירות יותר אמביציוזיות כמו מכונית, עקרב או בחורה שמבצעת מין אוראלי בבחור. שדרך אגב הבחורה היא נכה. אתם שואלים איך אני יודעת? מכיוון שהאומן דאג גם לעשות כיסא גלגלים. הגלגלים נוצרו מקשיות שתייה כי לדברי האומן הסטירר לא גמיש כל כך.

המשך סיעור המוחין שלי עם עצמי העלה רעיון שאחרי שאסיים לכתוב על תלמידים, אולי אכתוב על לקוחות בכללי, למשל על כל מיני משפטים שללקוחות אסור להגיד אף פעם על הבר- כמו לדוג'; יואו הפידג' הזה הפיל אותי/ תאמיני לי מאז אתניקס אין להקות טובות בארץ/ זו פעם ראשונה שלי פה כי בדר"כ בחמישי בערב אני לומד ברייקדאנס/ זו פעם ראשונה שלי פה כי בדר"כ בחמישי בערב אני מלמד ברייקדאנס/ קרנבריז זה מעולה לדלקות בדרכי השתן/ את יודעת, גם אני ברמן.../ הכל טוסט?

אוקיי מעולה. אז מצאתי 2 נושאים לכתוב עליהם עכשיו אני צריכה שלישי כדי לסגור את הטור כמו שצריך.

אה אני יודעת!

אולי אני אסיים בנימה אישית על חוויה שהיא לגמרי הקונטרה ממעצבנת למשל על לקוח שהתחיל איתי עם הפיק אפ ליין הגאוני של " את הולכת לנשק אותי או שאני אצטרך לשקר ליומן שלי....?" אידיוטי, אבל אהבתי.

יאללה מעולה, אז מצאתי שני נושאים לכתוב עליהם פלוס נושא שלישי לסיום, עכשיו אני צריכה לנסח יפה, לדאוג שהמצלול יהיה זורם, שיהיה מתאם קוהרנטי בין הפסקאות, שיהיו קצת חרוזים כי זה נחמד, אני רוצה לצאת מתוחכמת כי זה חשוב לי, להעביר מסר אלכוהולי אך פיכח, וגם חשוב לי לסיים עם העובדה שרזיתי קצת..

אוף לא משנה כבר. אין לי כוח להתעסק עם זה. מרגיש לי כבד מדי להיום. כנראה שאי אפשר להוציא טור בכוח.

נראה לי אני אחכה כבר לטור של שבוע הבא.

אבל דוגרי אני מרגישה שרזיתי.