יום רביעי, 3 במרץ 2010

קורס ברמנים זמן אמיתי רוצה אותך, בית הספר המוביל, האיכותי והמקצועי ביותר בישראל מוכן להשקיע בך את המקסימום.

קורס ברמנים רוצה אותך, זמן אמיתי בית הספר המוביל, המקצועי, האיכותי והמתקדם ביותר בישראל מזמין אותך ללמוד מהטובים ביותר בכיתות לימוד ובברים מעוצבים ומעודכנים. במגוון מסלולי לימוד מותאמים לקצב שלך ולזמן שלך. קורס ברמנים זמן אמיתי ללמוד מהגדולים.

קורס ברמנים גומרים ללמוד מתחילים לעבוד.
קורס ברמנים בבית הספר המוביל, האיכותי והמשתלם ביותר בישראל זמן אמיתי, לוקח אותך ברצינות. מילה זו מילה, עבודה אחרי הקורס זו הבטחה עם קבלות. יש הרבה קורסים לברמנים שיודעים להבטיח, יש רק בית ספר אחד לברמנים שיודע לקיים. תשאל אלפי בוגרי זמן אמיתי בית הספר לברמנים, עד כמה קל להם למצוא עבודה. למה? כי את האיכות המקצועית של זמן אמיתי כולם מכירים. קורס ברמנים בזמן אמיתי הוא האוניברסיטה של הברמנים. ליגת האלופות שתיקח אותך הכי רחוק.



קורס ברמנים מגוון מסלולי לימוד בדרך שלך
קורס ברמנים זמן אמיתי רוצה אותך. נקודה. אתה לא עוד סתם תלמיד, מספר, בורג במערכת, אתה חלק מנבחרת האיכות המקצועית של זמן אמיתי. מאחורי כל צעיר עם חלום להיות ברמן, יש פוטנציאל שצריך לטפח. להעניק לו את כל הכלים כדי שבסיום קורס ברמנים מקצועי בזמן אמיתי, תוכל להשתלב בעבודה באחד מהברים או המסעדות כמו גדול. זאת הסיבה שזמן אמיתי מפעיל מגוון מסלולי לימוד המשלבים לימודים תיאורטיים ולימודים מעשיים בכיתות לימוד ומאחורי ברים מעוצבים ואיכותיים המותאמים להוראה מקצוענית.



קורס ברמנים למקצוענים שמובילים את הענף
חולם על קורס ברמנים? רוצה לדעת מי מוביל את סצנת הברים בישראל? בוגרי קורס ברמנים בבית הספר לברמנים זמן אמיתי. תפגוש אותם מאחורי כל בר, מסעדה או מועדון טרנדי. תמצא אותם מדריכים גם בבית הספר לברמנים זמן אמיתי. תבדוק, בפעם הבאה שאתה יוצא לבלות, שאל את הברמן היכן הוא למד וברוב המקרים תקבל תשובה אחת. זמן אמיתי. אל תתפשר על לימודים במסגרות חובבניות. אל תהמר על העתיד שלך. על מקורות המימון שלך. תבחר בקורס ברמנים מקצועני שמבטיח לך עבודה. מבטיח וגם מקיים.

קורס ברמנים שלוקח אותך ברצינות גם אחרי הלימודים
קורס ברמנים שיודע לסייע לך למצוא עבודה באמצעות חברת ההשמה וורקוהוליק. אל תתפשר על הבטחות. לך על בטוח, תבחר בבית הספר לברמנים שיודע לקיים. בית ספר לברמנים שקיים 21 שנים. בית ספר לברמנים שמפעיל קורס ברמנים במגוון מסלולי לימוד עם טובי המדריכים בישראל. נבחרת החלומות של זמן אמיתי, תציע לך את התנאים הטובים ביותר, בלי פשרות. בקורס ברמנים זמן אמיתי לא תלמד מבוגרים צעירים וחסרי ניסיון. תלמד ממקצוענים שחרשו כל בר בישראל. צוות מדריכים אורגני שעושה את זה כבר שנים. צוות מדריכים בקורס ברמנים ברמה הגבוהה ביותר. זמן אמיתי בית הספר לברמנים המוביל בישראל מחויב כלפיך. שואף לתת לך את מגוון הכלים שיהפכו אותך לברמן כמו שתמיד חלמת להיות. בלי תיאוריות, בלי סיפורי מעשיות. עבודה נטו עם קבלות. והכי חשוב, תגמור ללמוד, תתחיל לעבוד.