יום שלישי, 2 במרץ 2010

קורס ברמנים עם המדריכים הכי טובים בישראל. רוצה לדעת מי יהיו המדריכים שלך בקורס ברמנים? לך על בטוח, אל תתפשר

קורס ברמנים מתחיל במדריכים מקצוענים בבית הספר לברמנים המוביל והמעודכן ביותר בישראל. צוות אורגני וקבוע. נבחרת חלומות מקצועית שאתה יכול להכיר אותה כבר לפני שלב ההרשמה. הכול גלוי, הכול ידוע לך. זמן אמיתי, בית הספר המרכזי והמוביל בישראל חושף בפניך הכול אודות המדריכים המובילים בישראל. כמה שיותר פרטים, כמה שיותר עובדות על קורס ברמנים עם המדריכים המובילים בישראל. אחרי הכול אלו הם גם המדריכים שתפגוש בקורס ברמנים שגם אתה תירשם אליו.

חולם על קורס ברמנים? מי יהיו המדריכים שלך?
יש הרבה קורסים לברמנים. כולם טובים, אבל מה לעשות, יש טובים יותר. בעיקר בכל מה שקשור לצוותי הדרכה אורגניים. מה זה צוות הדרכה אורגני? זהו צוות מדריכים שחי ונושם את עבודת הבר בכל היבט, הן מבחינה מעשית והן ברמת ההדרכה. צוות מדריכים שמשלב ניסיון מוכח של שנים רבות ויכול להעביר לך את כל הידע, כדי שגם אתה תוכל להיות ברמן מקצועי ברמה הגבוהה ביותר. צוות הדרכה אורגני שעובד באופן קבוע בבית הספר לברמנים זמן אמיתי ותוכל לפגוש אותו באמצעות קפיצה קטנה לאתר זמן אמיתי, בדף נבחרת החלומות, תכיר כל אחד מהמדריכים באופן אישי. רק כך, תוכל לקחת החלטה חכמה בקשר לקורס ברמנים שאתה מעוניין בו.



האם אני יכול להכיר את המדריכים שלי, כבר לפני ההרשמה?
שאלה מצוינת. אתה לא רק יכול, זהו שלב חשוב מאוד בהחלטה שלך. עשרות המדריכים בקורס ברמנים זמן אמיתי עומדים לרשותך, באתר זמן אמיתי, בדף ייעודי המאפשר לך לדעת עליהם הכול. לא מדובר באוסף שמות מקרי. לא במקרה הם בחרו ללמד בקורס ברמנים זמן אמיתי. כל אחד ואחת מהם חרש עשרות ברים בישראל. ניהל ברים, עבד בארץ ובחו"ל ולמד את כל התורה, ממש לא על רגל אחת. לך מגיע ללמוד מהם, זו חלק מהמסורת של בית הספר לבמרנים זמן אמיתי כבר למעלה מ-21 שנים.




לך על בטוח, תלמד מ- 21 שנות ניסיון של עבודה בשטח.
ממי היית מעדיף ללמוד? מטירון חסר ניסיון שסיים לא מזמן קורס ברמנים, או ממקצוען שיכול להעביר לך את כל הידע הדרוש לך בעבודת הבר? אם זה היה כל כך פשוט, כל אחד היה יכול להיות מדריך בקורס ברמנים. זמן אמיתי בית הספר לברמנים יודע להעריך מקצוענות, ולכן הוא דואג לשלב צוות הדרכה מיומן וקבוע. צוות אורגני, צוות איכותי שקשוב לצרכים ולדרישות שלך כתלמיד. אל תתפשר על רשימה אלמונית של מדריכים שאין לך מושג מי הם ואיפה הם עבדו. כאלה שתפגוש רק אחרי ההרשמה. לך על בטוח, קפוץ לאתר זמן אמיתי, נבחרת החלומות של טובי המדריכים בישראל מחכה לך. תוכל לדעת עליהם את כל מה שחשוב לפני ההרשמה. אחרי הכול, הם יוציאו ממך את הברמן שתמיד חלמת להיות.