יום ראשון, 24 בינואר 2010

חייל משוחרר, איך עושים כסף באזרחות? קורס ברמנים זמן אמיתי נותן לך הזדמנות להרוויח בגדול


עשרות אלפי חיילים משתחררים מדי שנה לאזרחות וכמעט לכולם יש אותה בעיה. איך עושים כסף באזרחות? איך חוסכים כסף לטיול בחו"ל? איך מממנים את הלימודים?
כאב ראש לא קטן בהתחשב בעובדה שגם להורים קשה לעמוד בנטל ולסייע לחיילים. חייל משוחרר, אמא ואבא תמיד יעמדו לצידך, אבל אתה יכול לצאת לדרך עצמאית באמצעות קורס ברמנים בזמן אמיתי על חשבון הפיקדון. קורס ברמנים בזמן אמיתי מציע לך מגוון מסלולי לימוד בכל עיר בישראל. בזמן שהכי מתאים לך. בקורס ברמנים בזמן אמיתי תמצא צעירים כמוך, חיילים משוחררים אחרי הצבא שרוצים להתקדם ולהשתלב בעבודה כייפית וגם להרוויח כסף כדי לעשות מה שבראש שלהם. אם גם אתה רוצה לצאת לדרך עצמאית באזרחות, קורס ברמנים יכול להיות הזדמנות מצויינת להיכנס לאזרחות ברגל ימין.


צוות המדריכים של זמן אמיתי ילווה אותך לאורך כל הקורס ויעזור לך להשתלב באזרחות עם מקצוע שיעזור לך לממן את הלימודים או הטיול בחו"ל.
אין לך מה להפסיד. גם אם תרצה להירשם לקורס פסיכומטרי, קורס ברמנים הוא אופציה מצויינת שתעזור לך לממן את הקורס. אם אתה מאלה שצריכים את הזמן שלהם כדי לבחור את הכיוון, קורס ברמנים לחיילים משוחררים בזמן אמיתי על חשבון הפיקדון יכול להיות אחלה פתרון. רק בוגרי קורס ברמנים בזמן אמיתי נהנים מעבודה מובטחת באמצעות חברת ההשמה וורקהוליק ויכולים להשתלב בעבודה בפאבים, בברים ובמסעדות מיידית אחרי הלימודים. אל תוותר לעצמך, תרים טלפון לזמן אמיתי, או הקלק על הבאנר ואתה בדרך לקורס ברמנים שיעזור לך לבנות קריירה באזרחות ולהתחיל להרוויח כסף.