יום שלישי, 12 בינואר 2010

מירי פולק מדריכה בקורס ברמנים זמן אמיתי - 7 חטאים שכל ברמנית חייבת לעבור בדרך לבר


סלח לי אבי, כי חטאתי...ושאני אומרת אבי, אני מתכוונת לאבי מרקוביץ' המנהל בר הראשון שלי. ולהלן חטאיי, או במילים אחרות: בלוג זה מוקדש לכן הברמניות לעתיד על מנת להזהירכן פן תחטאו ותלכו בדרכי הסוררת.



חטא 1- מגלומניה- או במילים אחרות: "אני אלוהים"
אז זהו... מסתבר שלא. למרות שבשנת 88' הטלתי מכת כינים על כל גן חגית, פה זה מסתיים. העובדה כי כל הבליינים בבר ניגשו לדבר איתי, הובילה אותי לתפיסה כי חיי הלילה מתחילים ומסתיימים בי. עם הזמן הבנתי כי הסיבה שהם ניגשים אליי עם תירוץ עלוב של וודקה רד בול, היא לא כי הם רוצים לגעת בקדושה, אלא כי הם פשוט רוצים וודקה רד בול...



חטא 2- ריקוד מושחת- ריקוד מאחורי הבר הוא ריקוד שברמנית לא תרקוד בשום מקום אחר. המוזיקה החזקה חודרת טוב למוח וגורמת לשינוי כימי הורמונאלי אקוטי, או במילים אחרות- את רוקדת כמו פוסטמה. הריקוד החביב והקופצני שאליו את רגילה מומר לסיבובי אגן וליטופים אוטונומיים. כמו כן אביזרי בר שונים הופכים לחלק מהחוויה- הבקבוק הוא המיקרופון, השייקר בצירוף הכף קרח הופכים לתוף תמתם וכל ברמן שעובד לידך משמש כעמוד.



חטא 3- הקשיבו לי עכשיו- כמו בכל דבר בחיים, גם מאחורי הבר ישנם רגעים משעממים והאופציה הכי זמינה להפיג אותם היא הלקוח. חטא המגלומניה משחק פה תפקיד, כי הרי מי לא רוצה לדבר עם הברמנית? אבל מסתבר שלא כולם מעוניינים לשמוע על הרעיון המעולה החדש שלך לבלוג של "זמן אמיתי" על חטאיה של ברמנית או על התיאוריה שיש לך לגבי גברים שלובשים סריג לבן עם פס שחור באמצע.



חטא 4 - מחשוף. מחשופים. חשיפה. או במילים אחרות- החריץ שלך בחוץ.

חטא 5- אני מאוהבת- חיי הלילה גרמו לי להתאהב ללא הפסקה. החל ממדריך הקורס שלי לפני 6 שנים וכלה בכמעט כל מנהל בר שהיה לי. זו אכן בעיה שוביניסטית שמספקת סיבה טובה לשלול לי את זכות ההצבעה, אבל האמת היא שעדיין לא מצאתי לה פתרון, ואני כמהה ליום בו בר סמכא יטיל עליי מרותו ומיד אחר כך לא אחליט כי הוא האחד.



חטא 6- הלקוח כבובה- הלקוח אינו בץ והלקוחה אינה נולי. בניגוד לאלו, ללקוחות יש פלג גוף תחתון ולא תחובה להם שם יד. או.קיי, עניין היד יכול להשתנות בהתאם לכמות האלכוהול, אבל את הכוח העצום שיש לכן על לקוחות אנא נצלו בחוכמה על מנת לרפא רעב עולמי ולהביא שלום בין העמים ולא כדי לגרום להם לשים טבסקו בוודקה רד בול של החבר שלהם. למרות שזה מצחיק. מאוד מצחיק אפילו.



חטא 7- עגל הזהב- אלוהי הטיפים הגדולים, אשר למענו מקריבים על המזבח בכל פתיחת בר את הכבוד העצמי של הברמנית. חטא העגל טומן בחובו המון חטאים נוספים כגון לא תשקרי, לא תפלרטטי לריק ולא תשתמשי במחשוף על מנת לגזור ארנקי גברים שיכורים. וקטנה לסיום. מי ייתן והכתוב לעיל יחדיר בכן מוטיבציה להחטיא כמה שיותר. ממילא אנחנו בנות ובחיים לא נצליח לקלוע, וכדורסלניות זה ממש לא סקסי...