יום ראשון, 27 בדצמבר 2009

מנהל משאבי אנוש, העובדים לחוצים? יום כיף בסדנת אלכוהול בזמן אמיתי משחרר לחצים ותורם לגיבוש החברה


סדנת אלכוהול בזמן אמיתי. העובדים נהנים והחברה מרוויחה בגדול.
סמנכ"ל משאבי אנוש, העובדים עייפים? מתכנן יום גיבוש? רוצה לצ'פר את העובדים בפעילות מרתקת שכולה הנאה? הגיע הזמן להציע להם יום גיבוש שכולו כיף בסדנת אלכוהול בזמן אמיתי. דמיין את העובדים שלך יוצאים מהשגרה ליום אחד, משחררים עניבות, פורקים לחצים ונהנים מסדנה איכותית באווירה בינלאומית. טובי המדריכים של זמן אמיתי יעבירו הרצאות מלוות בהדגמות ובטעימות שיהפכו את היום הזה לחוויה בלתי נשכחת.


יום גיבוש לעובדי החברה מתחיל בסדנת אלכוהול
אנחנו כבר מכירים את זה. מנהל משאבי אנוש ומנהלי רווחה שמתקשרים אלינו כדי להודות על חוויה בלתי נשכחת. זו לא עוד הרצאה, זה לא עוד סמינר. רק בזמן אמיתי יודעים להעניק סדנה מלאה בפעילות חווייתית שנשארת איתם לאורך זמן. התוצאה עובדים רגועים, משוחררים ומוכנים לעבודה בשיא התפוקה.

ההזדמנות הטובה ביותר לשבירת מחיצות בין מנהלים לעובדים
מי כמוך יודע שפעילות בסביבת עבודה תומכת רגשית מסייעת להגביר את התפוקה. הזדמנות מצוינת לצאת מהשגרה ולהשתלב חברתית, בלי מחיצות, בלי מתחים. בסדנת אלכוהול בזמן אמיתי, המנהלים יכולים להעביר מסרים בצורה חופשית ובלתי מחייבת. העובדים יכולים להשתלב חברתית ולהכיר אחד את השני. התוצאה, גיבוש חברתי איכותי שתורם לגיבוש המרקם האנושי בחברה.


הניסיון של זמן אמיתי בארגון ימי כיף וגיבוש עושה את ההבדל
אלפי עובדים ומנהלים השתלמו בסדנאות זמן אמיתי ונהנו מחוויה חברתית מגבשת ובלתי נשכחת. תן למקצוענים של זמן אמיתי להציע לך מגוון פתרונות לסדנה שמותאמת לערכים ולדרישות של החברה. הרווח יהיה כולו של החברה. הוא יבוא לידי ביטוי ביכולת לחזור לשגרת עבודה במלוא המרץ.

קח החלטה חכמה והזמן סדנת אלכוהול בזמן אמיתי
הנבחרת המובילה של הברמנים בישראל תעביר לעובדי החברה יום שכולו כיף והנאה. יום בלתי שגרתי שיוציא את כולם מהלחץ ויתרום לגיבוש החברה. היכנס לאתר זמן אמיתי וקבל את כל המידע על סדנאות אלכוהול.